شناسه خبر:49761
1400/9/24 11:34:57

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه گفت: تله‌کابین پروژه‌ای بسیار مهم در حوزه گردشگری است و مسئولان مرتبط وظیفه دارند نسبت به اجرا و عملیاتی شدن آن نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

هوشنگ بازوند روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای اجرای پروژه تله‌کابین کرمانشاه، اظهار کرد: یک مسیر جدید با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی برای اجرای این پروژه شناسایی و مشخص شده است و مسئولان مرتبط وظیفه دارند اقدامات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه را انجام دهند.

وی افزود: مسیر قبلی که با ثبت جهانی شدن مجموعه باستانی و تاریخی طاق‌بستان منطبق نبود، حذف شد و تلاش شد که یک مسیر جدید که هویت این آثار تاریخی را تهدید نکند، شناسایی شود.

استاندار کرمانشاه افزود: سرمایه‌گذاری که برای اجرای این پروژه تعیین شده، فردی توانمند و با تجربه است و مدیران وظیفه دارند هرگونه تسهیل‌گری و فراهم کردن بستر‌های لازم را برای پیشبرد برنامه‌های اجرای پروژه تله‌کابین کرمانشاه به‌کار گیرند.

وی از اداره میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری کرمانشاه خواست که کار‌های مربوط به اجرای این پروژه را دنبال و هرچه سریع‌تر نسبت به پیگیری و کسب موافقت اصولی اقدام کنند.

شناسه خبر 49761