شناسه خبر:49935
1400/9/28 09:26:04

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران دایره مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات پلیسی موفق به کشف هشت کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین از یک منزل مسکونی در شهر همدان شدند.

سردار «سلمان امیری» روز شنبه افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر همدان، پیگیری موضوع و انجام کار پلیس برای مراقبت از مظنونین و محل سکونت آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، صحت این گزارش را تأیید کردند و با اجرای طرحی موفق به دستگیری قاچاقچیان و همچنین کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران پس از دریافت حکم قضائی با ورود به منزل متهمان، ضمن دستگیری دو نفر به‌عنوان عامل تهیه و توزیع مواد مخدر، موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین، سه دستگاه ترازوی دیجیتالی و همچنین 124 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد از منزل متهمان شدند.

سردار امیری با بیان اینکه قاچاقچیان به همراه مواد مکشوفه به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: واحد مسکونی محل زندگی این متهمان با دستور قضائی و به‌واسطه انجام عمل مجرمانه تهیه و توزیع مواد مخدر، پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان از شهروندان خواست درصورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک درخصوص تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برای پیگیری و اقدام به‌موقع گزارش کنند.

شناسه خبر 49935