شناسه خبر:49945
1400/9/28 10:00:36

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه از کنترل هوشمند مراجعین به ادارات از طریق سامانه امید خبر داد و گفت: تنها کسانی مجاز به دریافت خدمات خواهند بود که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند.

هوشنگ بازوند روز گذشته در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: کسانی که متولی برگزاری این برنامه‌ها و مراسمات هستند، باید کارت واکسن تمامی شرکت‌کنندگان را بررسی کنند و اجازه ورود به افراد فاقد کارت ندهند.

وی در ادامه از برنامه‌های دولت برای کنترل هوشمند مراجعین به ادارات خبر داد و گفت: یک سامانه هوشمند تحت عنوان سامانه امید توسط دولت طراحی شده است که با راه‌اندازی آن واکسن‌گریزی برچیده می‌شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌زودی موظف می‌شوند کد ملی تمامی کارکنان و مراجعین را در بدو ورود به این سامانه وارد کنند و تنها کسانی مجاز به ورود و دریافت خدمات خواهند که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند.

وی تصریح کرد: به‌زودی این کنترل هوشمند به حوزه حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی نیز تعمیم داده می‌شود.

بازوند در پایان تأکید کرد: مردم حتماً طبق برنامه اعلامی برای تزریق دوز سوم اقدام کنند تا استان گرفتار اوج شیوع جدیدی نشود.

 

شناسه خبر 49945