شناسه خبر:49996
1400/9/29 09:22:00

سپهرغرب، گروه خبر: معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان گفت: 34 راهدارخانه با 533 راهدار در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی هستند.

مسعود رستمی با بیان اینکه طرح راهداری در 34 راهدارخانه انجام می‌شود، اظهار کرد: در راهدارخانه‌ها 312 نوع انواع ماشین‌آلات و 533 نفر راهدار آماده خدمات‌رسانی هستند‌.

وی عنوان کرد: شب گذشته در سه محور رزن- آوج، همدان- کرمانشاه و همدان- بیجار بارش برف داشتیم که بیشترین فعالیت راهداری‌ها در این محورها انجام شد.

معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه راهداری‌ها اکنون در آماده‌باش کامل هستند، افزود: رانندگان در فصل زمستان حدالمقدور سفر نکنند و درصورت سفر ضروری سوخت کامل، زنجیر چرخ و احتیاط لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار و درراه‌ماندگی نباشیم.

وی درخصوص وضعیت محور همدان- تهران و تراشیدگی آسفالت جاده بیان کرد: با توجه به اینکه آسفالت این مسیر صاف و جاده لغزنده شده بود، با بارش باران لغزندگی آن دو برابر می‌شد که باید اصلاح صورت می‌گرفت‌.

رستمی خاطرنشان کرد: تراشیدگی که در این محور صورت گرفته به طول یک کیلومتر است که برای ایام بارندگی باید انجام می‌شد، اما با مساعد شدن هوا آسفالت مجدد خواهد شد.

شناسه خبر 49996