شناسه خبر:50216
1400/10/4 10:13:21

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری بازگشایی معابر پُرترافیک است، از تملک و تخریب یک ملک برای تعریض معبر در محله سبدبافان به‌منظور تسهیل در عبورومرور شهروندان خبر داد.

«حامد جلیلوند» روز پنجشنبه با اشاره به اینکه این ملک با اعتبار 58 میلیارد ریال تملک شده است، افزود: محله سبدبافان یکی از محلات قدیمی و پُرتردد شهر همدان است و یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان در این محله تعریض معبر برای روان‌سازی عبورومرور بود.

وی اظهار کرد: طی روزهای اخیر عملیات تخریب و آواربرداری از این ملک صورت گرفته و به محض جمع‌آوری کامل ضایعات ساختمانی و زیرسازی عملیات، آسفالت‌ریزی آن انجام و تحویل همشهریان می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات شهروندان در محلات قدیمی عرض کم معابر و ترافیک شدید در ساعات شلوغی است، افزود: تلاش شهرداری منطقه یک شناسایی مناطق و معابر مستعد تعریض و بازگشایی آن‌ها است تا شهروندان بتوانند با آسایش بیشتری و به دور از هرگونه ترافیک و شلوغی در این محلات زندگی کنند.

جلیلوند گفت: طراحی و سامان‌دهی شبکه معابر به‌خصوص در محلات قدیمی شهر باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند پیگیری شود تا ارتباطات درون‌شهری بدون هیچ‌گونه مشکل و معضلی صورت پذیرد که در این صورت شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

شناسه خبر 50216