شناسه خبر:50311
1400/10/6 09:06:42

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سهمیه بودجه آموزش، تحقیقات و پژوهش همدان نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه نسبت به بحث بودجه آموزشی همدان گلایه‌هایی وجود دارد، اظهار کرد: پیشنهاداتی برای افزایش بودجه این بخش ثبت شده که از فردا در کمیسیون آموزش‌ و‌ تحقیقات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در تجهیز هنرستان‌ها و دانشگاه‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای مشکل داریم، عنوان کرد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی معطل تأمین پنج میلیارد تومان اعتبار است.

نماینده مردم‌ همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فروش املاک مازاد استان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در تنظیم املاک استانی باید توسط استاندار محترم تدابیری اندیشیده شود.

فلاحی با بیان اینکه باید به بخش تجهیزات هنرستان‌ها توجه بیشتری شود، اظهار کرد: باید از فضاهای مراکز صنعتی برای آموزش عملی دانش‌آموزان و دانشجویان فنی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های مراکز آموزشی ما تجهیز نیست، تصریح کرد: هنرستان دیباج هفت هکتار زمین دارد که استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر از امکانات موجود به‌درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود، گفت: با این حال بسیاری از ظرفیت‌های استان معطل مانده است.

شناسه خبر 50311