شناسه خبر:50549
1400/10/12 09:03:54
در آیین تودیع و معارفه معاون فنی عمرانی منطقه یک مطرح شد:

کادرسازی مناسب و تربیت مدیران موفق، هدف اصلی این جابه‌جایی

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه یک شهرداری همدان، سرپرست معاونت فنی عمرانی جدید این منطقه را منصوب و کادرسازی مناسب و تربیت مدیران موفق را هدف اصلی این جابه‌جایی عنوان کرد.

طی آیینی که با حضور مسئولین واحدهای مختلف شهرداری منطقه یک روز پنجشنبه نهم دی‌ماه در شهرداری منطقه یک همدان برگزار شد، حامد جلیلوند سرپرست معاونت فنی عمرانی جدید این منطقه را منصوب و کادرسازی مناسب و تربیت مدیران موفق را هدف اصلی این جابه‌جایی عنوان کرد.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که همواره در شهرداری‌ها وجود دارد، عدم چرخش مناسب مدیران در پست‌های مختلف بوده که باعث شده است با وجود پتانسیل‌های زیادی که در این زمینه وجود دارد، مدیران موفقی تربیت نشوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرداری همدان خوشبختانه یکی از شهرداری‌های کشور است که دارای نیروهای پُرپتانسیلی بوده، افزود: بایستی با رشد افراد مستعد طی سال‌های آینده مدیران موفقی تربیت شوند که ماحصل نهایی آن رشد شهر خواهد بود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته که گلفام معاون فنی عمرانی شهردار منطقه یک و یزدان‌پور معاون فنی عمرانی شهردار منطقه دو بوده‌اند شاهد اجرای پروژه‌های بزرگی در این دو منطقه بوده‌ایم، گفت: لازم است تا با انجام تغییراتی بر تجربیات این دو مدیر افزوده شده و بتوانیم طی سالیان آینده در جایگاه‌های بالاتری با توجه به پتانسیل‌هایی که در این دو عزیز وجود دارد، از دانش و مدیریت آن‌ها بهره‌مند شویم.

وی در انتها از زحماتی که بهنام گلفام در سمت معاون فنی عمرانی شهردار منطقه یک داشته است تقدیر و تشکر کرده و طی حکمی بهروز یزدان‌پور را به‌عنوان سرپرست معاونت فنی عمرانی منطقه یک منصوب کرد.

شناسه خبر 50549