شناسه خبر:50896
1400/10/20 09:13:24

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت که این استان می‌تواند تبدیل به قطب پزشکی قانونی غرب کشور شود که برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های لازم و مورد نیاز آن تأمین و فراهم شود.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز یکشنبه در دیدار مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان که در دفتر استاندار برگزار شد، افزود: یکی از ملزومات مؤثر برای قطب شدن پزشکی قانونی استان همدان در غرب کشور، تأمین و توسعه تجهیزات جدید و آزمایشگاه ژنتیکی است.

نماینده عالی دولت در استان همدان تأکید کرد: اقدامات لازم در راستای تجهیز پزشکی قانونی استان به آزمایشگاه ژنتیک باید عملیاتی شود و تأمین زمین لازم برای اجرای تجهیزات جدید و پیشرفته پزشکی قانونی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه همدان می‌تواند قطب پزشکی‌ قانونی غرب کشور شود، تصریح کرد: در همین ارتباط از هرگونه طرح و برنامه برای ارتقای سطح کیفی و کمی مجموعه پزشکی قانونی استان همدان حمایت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در همین رابطه و برای تأمین اراضی مورد نیاز تجهیزات و ابنیه جدید پزشکی قانونی استان همدان، مجوزات لازم صادر خواهد شد.

استاندار همدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه پزشکی قانونی استان، گفت: مردم استان باید بدون مشقت و کمترین دردسر از خدمات پزشکی‌ قانونی بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در این دیدار گزارش کامل و مبسوطی از برنامه‌ها، طرح‌های درحال اجرا و مشکلات و مسائل مجموعه پزشکی قانونی استان ارائه کرد.

شناسه خبر 50896