شناسه خبر:51051
1400/10/23 09:16:48

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه،از آغاز توزیع کالاهای اساسی از طریق اپلیکیشن بازارگام در مرکز استان خبر داد.

ایرج صفایی، آغاز توزیع اینترنتی کالا در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در حال حاضر در مراکز استان‌ها با شرکت بازرگام کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح هوشمند فروش اینترنتی برنج و تخم‌مرغ در شهر کرمانشاه، بیان کرد: این طرح به‌تدریج در شهرستا‌ها و روستا‌ها هم اجرایی خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه هدف از این شیوه فروش رساندن اقلام اساسی بدون واسطه به‌دست مصرف‌کننده عنوان کرد و افزود: با این روش دیگر نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی نیست.

وی ادامه داد: هر فرد در خانواده می‌تواند با ثبت کد ملی خود در سامانه بازارگام نسبت به سفارش دو رقم کالا شامل برنج و تخم‌مرغ اقدام کند که البته براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بزودی برنج تایلندی نیز در فهرست کالا‌های قابل سفارش برای عرضه قرار خواهد گرفت.

صفایی با بیان اینکه میزان خرید افراد نیز به صورت هوشمند برای جلوگیری از برخی سوء استفاده‌ها و احتکار رصد خواهد شد، گفت: متقاضیان پس از ثبت درخواست درخواست خود حداکثر تا 24 ساعت با قیمت مصوب کالای مورد تقاضای خود را درب منازل تحویل بگیرند.

شناسه خبر 51051