شناسه خبر:51100
1400/10/25 09:21:27

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تشکیل قرارگاه عملیاتی ویژه تامین آب شرب شهر کرمانشاه و رفع مشکلات در این زمینه به دستور استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: جلسات این قرارگاه هر هفته برگزار می‌شود

«منوچهر فخری» روز پنجشنبه اظهار کرد: در این قرارگاه عملیاتی مشکلات تامین آب شرب ساکنان مرکز استان به ویژه خط انتقال آب در سد گاوشان بررسی می‌شود.

وی توضیح داد: اکنون با خشک شدن تعدادی از چاه‌های عمیق تامین آب شرب شهر کرمانشاه از جمله در منطقه بلوار تاق‌بستان و جاده کامیاران با مشکل تامین آب روبه رو هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه توضیح داد: اکنون به منظور تامین آب شرب مورد نیاز شهر کرمانشاه تکمیل خط لوله انتقال آب از سد گاوشان مد نظر است که به صورت ویژه در حال پیگیری است.

به گفته فخری اکنون هزار و 115 تا هزار و 250 لیتر در ثانیه آب سد گاوشان وارد شبکه تامین آب شهر کرمانشاه می‌شود که پس از تکمیل پروژه این میزان به 2 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی یکی از مشکلات پیش روی پروژه را شکستگی خط لوله انتقال توسط کشاورزان طول مسیر و برداشت غیر قانونی از آن دانست و گفت: نمایندگان دستگاه قضایی نیز در قرارگاه ویژه تامین آب شرب شهر کرمانشاه به منظور برخورد با متخلفان حضور دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه اعلام کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بنابراین است که به صورت ویژه به موضوع تعرض به خط لوله انتقال آب شهر کرمانشاه رسیدگی شود.

شناسه خبر 51100