شناسه خبر:5116
1397/11/1 09:25:57
در هوای 11 درجه یزر صفر محقق شد

سوخت‌رسانی بدون‌وقفه به اقصا نقاط استان

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به دمای کمینه 11 درجه سانتیگراد زیر صفر استان روز شنبه گذشته گفت: عرضه سوخت بنزین و نفتگاز مورد نیاز بخش حمل و نقل استان همدان مطلوب و بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، احمد شیرانی اصل، از عرضه مستمر بنزین و نفتگاز (گازوئیل) مورد نیاز بخش‌های مختلف مصرف به ویژه بخش حمل و نقل استانی و مناطق دور و نزدیک کشور توسط سوخت رسانان منطقه خبر داد.

وی افزود: روز شنبه، همزمان با بارش سنگین برف و سپیدپوش شدن محورهای مواصلاتی و سخت‌گذر بار مسئولیت سوخت‌رسانان سنگین‌تر از گذشته شد.

شیرانی تشریح کرد: سوخت‌رسانان بی ادعای منطقه همدان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود (CSR) در انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر که در خارج از محدوده شهری قراردارند، در طول سه نوبت کاری صبح، عصر و به خصوص در نوبت کاری شب، با تحمل سوز و سرما با دمای کمینه 11 درجه سانتیگراد زیر صفر استان در امر سوخت رسانی به ارایه خدمات اشتغال دارند.

وی یادآور شد: این خادمان سوخت‌رسان با سخت کوشی و تعهد، علاوه بر تأمین و توزیع سوخت موردنیاز داخل استان، ارسال فرآورده‌های تدارکاتی به دیگر مناطق کشور را نیزدر برنامه داشته و از اولویت‌های کاری خود می‌دانند.

رئیس روابط عمومی منطقه همدان اظهار کرد: مدیریت و کارکنان خدوم پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان همانند دیگر هموطنان، خرسند و شکرگزار از بارش نزولات آسمانی بوده و با امکانات موجود تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند تا چرخی از چرخ‌های اقتصاد، صنعت و گردشگری این خطه از میهن اسلامی از گردش نیفتد و خانوارهای محروم از نعمت گاز طبیعی بدون سوخت نمانند.

 

شناسه خبر 5116