شناسه خبر:51285
1400/10/28 10:25:20
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه:

امدادرسانی به 432 مسافرگرفتار در برف

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر استان، گفت: به 432 مسافر گرفتار در برف جاده‌های استان امدادرسانی شده است.

فرزین معتمدی اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در استان کرمانشاه، 15 تیم عملیاتی با 10 دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه خودرو درحال امدادرسانی به مردم بوده‌اند.

وی افزود: در محورهای روانسر به پاوه و جوانرود، روانسر به کامیاران، جوانرود به ثلاث باباجانی، ثلاث باباجانی به سرپل ذهاب، دالاهو به سرپل ذهاب، اسلام‌آباد غرب به کرمانشاه و گیلانغرب به کرمانشاه، بارش برف گزارش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: به علت بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به 166 دستگاه خودرو و 432 نفر امدادرسانی شده و 12 نفر نیز در پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان کرمانشاه اسکان داده شده‌اند.

معتمدی بیان کرد: همچنین عملیات رهاسازی یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف با 32 نفر مسافر در محور گواور به اسلام‌آباد غرب انجام گرفته است.

وی ادامه داد: به‌علت گرفتار شدن یک دستگاه خودرو در برف در محور اسلام‌آباد غرب به کرمانشاه که حامل یک خانم باردار بوده، نیروهای امدادی این مادر باردار را به مکان امن منتقل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درخصوص کاهش دما، بارش برف و ادامه بارش‌ها در استان کرمانشاه، نیروهای امدادی پایگاه‌های امداد و نجات استان کرمانشاه برای خدمات‌رسانی در جاده‌های استان در حالت آماده‌باش هستند.

معتمدی با اشاره به اینکه تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان هلال‌احمر استان کرمانشاه برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب‌دیدگان آمادگی کامل دارند، گفت: هم‌اکنون پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر استان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.

 

شناسه خبر 51285