شناسه خبر:51337
1400/10/29 09:34:21

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بر اساس نیازسنجی و بررسی‌های به عمل آمده در نقاط روستایی استان، از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 680 پورت اینترنت پرسرعت مخابرات در استان ظرفیت‌سازی و آماده واگذاری به مشتریان است.

آزاد حکمت با اشاره به اینکه در عصر حاضر کمتر کسی است که از مزایای سرویس اینترنت پرسرعت جهت انجام امورات روزانه خود استفاده ننماید اظهار کرد: مشتریان و ساکنان نقاط روستایی استان نیز این امر مستثنی نیست و شرایط بهره‌مند شدن آن‌ها از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات با تلاش همکاران فراهم است.

وی به اقدامات و پروژه‌های اجرا شده در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: به‌منظور پاسخگویی به مطالبات روستاییان با نصب تجهیزات برای ارائه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات در محل و توسعه امکانات در 64 نقطه، سه هزار و 680 پورت ADSL ظرفیت‌سازی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای تأمین و راه‌اندازی تجهیزات لازم جهت اجرای پروژه‌های مد نظر در نقاط مذکور حدود 20 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

حکمت یادآور شد: مخابرات منطقه در این شاخص، طبق برنامه عملکردی ابلاغ شده اقدام نموده است و در تحقق اهداف تعیین شده عملکرد موفق و چشمگیری دارد.

وی در ادامه اذعان کرد: از آنجایی که برقراری عدالت اجتماعی در ارائه یکسان خدمات و سرویس‌های مخابراتی، رعایت اصل مشتری‌مداری و جلب رضایت آنان همواره به عنوان یک استراتژی دارای اولویت در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد این مجموعه در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 564 روستای استان زیرپوشش اینترنت پرسرعت ADSL هستند که شرایط اتصال 24 روستا از رقم اعلام شده فوق در سال جاری فراهم شده است.

شناسه خبر 51337