شناسه خبر:51350
1400/10/29 10:02:36
مدیر عامل باشگاه سروقامتان همدان:

ورود بخش خصوصی در ورزش همدان اشتباه محض است!

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان معتقد است که ورود بخش خصوصی در ورزش همدان و سرمایه‌گذاری در هر رشته، اشتباه محض بوده و آقایان به‌جای حمایت، دنبال فراری دادن سرمایه‌گذاران هستند.

امید رحیمیان در جمع ورزشی‌نویسان همدانی با ابراز تأسف از عملکرد دستگاه ورزش طی مدت حضورش در والیبال، گفت: از ابتدای مهرماه به دعوت دوستان برای کمک به تیم دسته اولی والیبال ورود کردیم، اما هرروز با نوع برخورد متولیان در ورزش، دلسردتر از قبل شدیم.

وی با بیان اینکه مدیرکل و معاونان اداره ورزش و جوانان استان اصلاً اشتیاقی برای جذب سرمایه‌گذار و بخش خصوصی در کنار ورزش ندارند، اضافه کرد: از روزهای اول تا امروز که تقریباً هفته‌های پایانی لیگ دسته یک والیبال را شاهد هستیم، از آقایان که متولی اصلی ورزش هستند، فقط حرف شنیدیم.

مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان یادآور شد: تیمی که امسال به‌عنوان نماینده والیبال استان راهی لیگ دسته یک شده، افتخاری برای ورزش خواهد بود؛ اما نه‌تنها حمایتی نشده، بلکه در بعضی از مواقع ما جور آقایان را کشیدیم.

رحیمیان گفت: تا امروز شخصاً در حدود 500 میلیون تومان پرداخت کردم و حدود 200 میلیون هم بابت البسه, ایاب و ذهاب و پذیرایی و سایر هزینه‌ها مقروض هستیم.

مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان با قدردانی از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ورزش‌دوست همدان، اذعان کرد: با احتساب کل هزینه‌ها حدوداً یک‌ونیم میلیارد تومان نیاز داشتیم که با حمایت صورت‌گرفته، فقط 250 میلیون تومان به‌عنوان کمک و آن هم از طریق شهرداری قرار است به تیم تزریق شود که یک‌ششم هزینه‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: حمید بادامی طی مدت کوتاهی که سکان هدایت والیبال استان را در دست گرفته، به‌تنهایی از اعتبار خود برای حفظ شاکله تیم خرج کرده؛ اما سؤال مهم این است که مدیرکل ورزش و جوانان کجا و کی باید برای حمایت از تیم‌های لیگ اقدام و ورود کند؟

رحیمیان افزود: طی این مدت درخواست فقط 10 میلیون تومان برای سفر یک‌هزار کیلومتری به مرودشت از جناب سیفی، مدیرکل داشتیم که تا امروز به دست ما نرسیده و متأسفانه قول 20 میلیون پاداش برد هم شخصاً متقبل شد که خبری از آن هم نیست.

این مدیر که به‌عنوان بخش خصوصی و متخصص آی‌تی برای کمک به ورزش حاضر شده، تصریح کرد: ورود بخش خصوصی در ورزش همدان و سرمایه‌گذاری در هر رشته اشتباه محض بوده و آقایان به‌جای حمایت، دنبال فراری دادن سرمایه‌گذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه حمایت ورزش و جوانان از تیم ما، در اختیار گذاشتن دو اتاق در خوابگاه تختی بوده و مابقی مسائل برای ما متحمل هزینه شده تا بازیکنان غیر بومی جای خواب با امکانات حداقلی داشته باشند.

رحیمیان گفت: چهار مسابقه حساس و حیاتی تا پایان مرحله اول لیگ دسته یک باقی مانده که امیدواریم طی این مدت متولیان ورزش ما را از این دلسردی و تنهایی نجات بدهند و از این موقعیت نهایت استفاده را برای حفظ اعتبار و آبروی ورزش استان و مخصوصاً والیبال به‌کار بگیرند.

شناسه خبر 51350