شناسه خبر:51366
1400/10/29 10:30:10

سپهرغرب، گروه کافه کتاب: امکان دسترسی به «بانک اطلاعات مقالات نویسندگی و داستان‌نویسی» در سایت کانون فرهنگی چوک فراهم شده است.

مهدی رضایی، نویسنده و مدرس داستان نویسی گفت: مخاطبان می‌توانند از طریق ورود به سایت کانون فرهنگی چوک یا سایت طاقچه، با جستجوی عنوان فایل به 600 مقاله زمینه نویسندگی و مقاله‌نویسی دسترسی پیدا کنند. نویسندگان مقالات علاوه بر استادان دانشگاه، نویسندگان و منتقدان هم هستند.

وی می‌گوید: افراد زیادی علاقه‌مندند تا به مقالات داستان نویسی و نویسندگی در یک بانک جامع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند.

تعدادی از کتاب‌های این نویسنده به زبان‌های ترکی استامبولی، عربی و انگلیسی در دست ترجمه است که در آینده به نتیجه می‌رسد. علاه بر آن رمانی با عنوان « ژکیدن» در دست انتشار دارد.

«من بن لاد را کشتم» اثر مهدی رضایی پیش از این در انتشارات آرادمان و ترجمه آن به انگلیسی در انتشارات Supreme Century در آمریکا منتشر شده است.

داستانش درباره انتشار یک ویروس و کشتن بن‌لادن است. شخصیت اصلی رمان یک‌کماندوی ویژه صلح سازمان ملل است که با توجه به فساد‌های موجود در این‌سازمان، اصطلاحا خود را کنار می‌کشد و سر از یک گروه نظامی خصوصی در می‌آورد. در ادامه داستان، او به جریان‌هایی وارد می‌شود که وی را ناچار می‌کند به ایران وارد شود و دوباره از ایران به آمریکا بازگردد. سپس باید برای انجام یک ماموریت مهم به مکه برود. پس از آن هم کشتن بن لادن را در پاکستان به وی می‌سپارند. بنابه گفته این نویسنده چاپ دوم کتاب پس از رفع ایرادهای تایپی تا پایان سال منتشر می‌شود.

شناسه خبر 51366