شناسه خبر:51437
1400/11/2 09:20:00

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار مرکزی گفت: مشکلی در تأمین زمین مناسب برای اجرای طرح نهضت تولید مسکن در شهرستان محلات و دلیجان وجود ندارد.

فرزاد مخلص‌الائمه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از اجرای طرح جهش تولید مسکن در دلیجان بیان کرد: مسکن 514 واحدی با پیشرفت و شتاب مناسبی از سوی بنیاد مسکن این شهرستان و استان درحال احداث است.

وی افزود: طرح ساخت مسکن 36 واحدی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در مجاور جهش تولید مسکن در دلیجان درحال اجرا بوده و برای مراحل بعدی طراحی‌های لازم انجام شده است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: امید داریم به تعداد متقاضیانی که تمایل و آمادگی دارند برای دریافت زمین، کار به کفایت انجام شود و متأهلان جدید و اقشاری که نتوانستند زمین و مکان مناسبی برای اسکان پیدا کنند، از مسیر این طرح بهره‌مند شوند.

مخلص‌الائمه طرح جهش تولید مسکن را از برنامه‌های شاخص و جدی دولت دانست و ادامه داد: این طرح از سوی نمایندگان مجلس به‌صورت قانون تصویب شد و دولت موظف به اجرای آن است.

استاندار مرکزی در سفر یک‌روزه به دلیجان با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کرد و در ادامه از برخی طرح‌های صنعتی دلیجان بازدید و در نشست بررسی مشکلات این شهرستان شرکت می‌کند.

شناسه خبر 51437