شناسه خبر:51447
1400/11/2 09:33:53

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک‌هزار و 331تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان خبر داد.

سردار علی آزادی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در راستای تحقق دستور رئیس‌جمهور و اجرای طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر برگزار شده و آئین‌نامه و دستورات ابلاغی نقشه راه و تکالیف قانونی برای سازما‌ن‌ها و ادارات خواهد بود.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای مطلوب طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر استفاده می‌شود، افزود: این دستورالعمل یک طرح کشوری و ملی بوده و بر این اساس ساماندهی معتادان در کردستان آغاز شده و باید از همه امکانات استفاده شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس و مجموعه شورای مبارزه با مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی در مسیر مبارزه با مواد مخدر در استان در حال فعالیت است، تصریح کرد: در ابن زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از دستگاه‌های متولی این حوزه نیز انتظار می‌رود وظایف خود را به‌نحو احسن انجام بدهند.

سردار آزادی از کشف یک‌هزار و 331تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاونون در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 22درصدی داشته است.

وی از بازداشت دو هزار و 960 نفر قاچاقچی، عامل توزیع موادمخدر و معتاد در استان خبر داد و بیان داشت: این آمار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد در کردستان افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از استاندار خواست که در اسرع وقت از کمپ‌های مرکز اعتیاد بازدید کرده و نحوه خدمت‌رسانی به معتادان متجاهر را از نزدیک ببیند‌.

 

شناسه خبر 51447