شناسه خبر:51449
1400/11/2 09:38:20
در بازدید سرزده مدیرکل بازرسی استان و مدیر شرکت پخش منطقه همدان؛

کم‌فروشی در جایگاه‌ها مشاهده نشد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در معیت مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و تنی چند از مسئولین ذی‌ریط سرزده از جایگاه‌های عرضه سوخت سطح شهر همدان بازدید کردند که کم‌فروشی در جایگاه‌ها مشاهده نشد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مصطفی مرادی گفت: این بازدید شب 26 دی‌ماه 1400 و در برودت هوای زیر صفر از چند پمپ بنزین شهری و پُرترافیک صورت گرفت.

بر پایه این گزارش مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ابراز کرد: در این بازدید میزان عرضه فرآورده از تعدادی از تلمبه‌ها (به‌صورت تصادفی) با پیمانه استاندارد مورد سنجش کمی قرار گرفت و لیتراژ نشان داده‌شده در شمارنده الکترونیکی و مکانیکی دستگاه (dispenser) با پیمانه اندازه‌گیری مغایرتی را نشان نداد.

امین روستایی با بیان اینکه رضایت عمومی از عرضه استاندارد سوخت به‌لحاظ کمی و کیفی اعتبار ما است، افزود: این مهم همیشه در دستور کار قرار دارد، چراکه تأمین سوخت تمامی بخش‌ها و طیف‌های مصرف‌کنندگان به‌خصوص بخش حمل‌ونقل، رسالت ما است.

این مقام مسئول ضمن تشکر از حضور مقامات ناظر از استانداری، ابراز کرد: کنترل‌های کیفی و کمی در چندین مرحله از فرآیند دریافت، ذخیره‌سازی، نگهداشت، انتقال و مصرف قبل به‌طور معمول و تصادفی، ازجمله مأموریت‌های شرکت است.

وی با اشاره به اینکه کنترل‌ها توسط کارشناسان به‌صورت دوره‌ای و مستمر انجام می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد 737 نازل بنزین و 343 نازل نفتگاز موجود در جایگاه‌های استان در قالب حدود یک‌هزار و 100 مورد بازدید کنترل کمی و سه هزار و 752 مورد کنترل کیفی از سوخت مصرف‌کنندگان و پمپ بنزین‌ها انجام شده است.

شناسه خبر 51449