شناسه خبر:51552
1400/11/4 09:34:43

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از انجام بیش از هشت هزار مورد ‏بازدید توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در 9 ماهه سال ‏جاری از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و مصرف‌کنندگان عمده استان خبرداد. ‏

محسن معانی اظهار کرد: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، تأمین و توزیع ‏مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در 9 ماهه ‏امسال جایگاه‌های عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده منطقه از لحاظ کیفیت ‏فرآورده عرضه شده هشت هزار و 400 مورد توسط کارشناسان سرویس‌های صنعتی و نواحی ‏مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به فعال بودن 84 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، 52 باب جایگاه سی.ان.‏جی، 400 مصرف‌کننده عمده و 35 هزار مصرف‌کننده جز در استان اظهار کرد: فرآورده ‏عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف‌کنندگان،در هنگام خروج از تأسیسات ‏انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد‌های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول همچنین بازدید از مصرف‌کنندگان را در راستای توزیع سوخت بر اساس الگوها ‏و سهمیه تعیین شده، جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن واحد تولیدی از لحاظ مصرف و ‏میزان موجودی عنوان نمود.

شناسه خبر 51552