شناسه خبر:51645
1400/11/6 10:14:23

سپهرغرب، گروه خبر: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: فروش محصولات صنایع دستی از مشکلات بزرگ هنرمندان است که سبب شده با جود داشتن تولیدات انبوه، بازارهای فروش خوبی نداشته باشند.

حسین ویسی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه درخصوص مشکلات هنرمندان صنایع دستی استان اظهار کرد: افزایش قیمت مواد اولیه به‌دلیل تورم مشکلاتی را برای هنرمندان به‌وجود آورده که در این راستا تلاش می‌کنیم تا از طریق ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به آن‌ها کمک کنیم تا نوسانات قیمت را تحمل کنند.

وی خرید مواد اولیه را یک مشکل و فروش محصولات صنایع دستی را به‌عنوان مشکل بزرگ‌تری مطرح کرد و افزود: فروش محصولات صنایع دستی دیگر مشکل بزرگ هنرمندان است که سبب شده با وجود داشتن تولیدات انبوه، بازارهای فروش خوبی نداشته باشند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به هم‌جواری استان با کشور عراق، ایجاد بازارچه‌های مرزی در مسیرهای اصلی گردشگری و تجاری در اولویت است تا نظر فعالان اقتصادی را به سمت بازارهای صنایع دستی جلب کنیم و همچنین مسافران داخل کشور هم دسترسی آسانی به تولیدات صنایع دستی داشته باشند.

 

شناسه خبر 51645