شناسه خبر:51658
1400/11/6 10:30:59

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت میلیون و 800 هزار تردد با ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوسی و سواری در این شهرستان ثبت شده است.

«هاشم اسکندریان» روز سه‌شنبه اظهار کرد: در این مدت 20 هزار و 690 سفر در قالب 212 هزار و 209 مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهرستان به مقاصد مختلف جابه‌جا شدند.

وی به صدور 90 هزار و 500 برگ بارنامه جابه‌جایی کالا در مدت یادشده اشاره کرد و افزود: یک میلیون و 446 هزار و 704 تُن کالا جابه‌جا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر از آمادگی پایانه‌های مسافربری و ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهرستان برای جابه‌جایی مسافران در ایام نوروز خبر داد و افزود: خط‌کشی محورهای اصلی و پاک‌سازی مسیر و تابلوها و علائم ترافیکی انجام شده و در سطح روستاها و مسیرهای فرعی نیز در دستور کار است.

اسکندریان اظهار کرد: هشت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند و از هم‌اکنون بازدیدهای لازم برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه و سایر امکانات در مسیر راه‌ها و محورهای ارتباطی در دستور کار قرار دارد.

وی از آمادگی پنج راهدارخانه این شهرستان در گردنه زاغه، یونس، زنگنه، آورزمان و مرکز اداره در ایام نوروز خبر داد و تأکید کرد: با توجه به افزایش حجم بارش‌ها این راهدارخانه‌ها با 28 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و 50 راهدار در حالت آماده‌باش کامل هستند و در محورهای مواصلاتی به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تذکرات لازم به ناوگان حمل‌ونقل عمومی و مجتمع‌های بین راهی و مراکز زیرمجموعه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی داده شده و ایام نوروز نیز نظارت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

شناسه خبر 51658