شناسه خبر:51845
1400/11/11 09:43:02

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: گازرسانی به 16 روستا و 109 واحد صنعتی و تولیدی در اقصی‌نقاط استان ایلام به مناسبت ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

عباس شمس‌اللهی گفت: طرح گازرسانی به پنج روستا در دهلران، سه روستا در ملکشاهی، سه روستا در چرداول، سه روستا در سیروان، سه روستا در هلیلان و یک روستا در ایوان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح 109 واحد صنعتی و تولیدی در اقصی‌نقاط استان ایلام خبر داد و افزود: برای گازرسانی به این روستا و واحدهای صنعتی 306 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این روستاها شامل میوانه ایوان، گراب، دره‌باریک و بالا دشته هلیلان، سرابکلان، فاطمیه و قلعه وزیر سیروان، چم‌بور فرخینوند، هرقروش و باریکه چرداول، انجیر ملکشاهی، علی‌آباد بزرگ و کوچک، گوراب بالا و پایین، فرخ‌آباد دهلران هستند که تاکنون مختلف و صعب العبور بودن و بالابودن هزینه گازرسانی، گازدار نشده بودند.

شمس‌اللهی با بیان اینکه 39 روستا در اقصی‌نقاط استان در این ایام کلنگ‌زنی می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از 855 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه می‌شود.

وی به کلنگ‌زنی 39 روستاهای استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک روستا در مهران، دو روستای چرداول، هشت روستای دهلران، سه روستای ملکشاهی، یک روستای آبدانان، دو روستای دره‌شهر و 22 روستای دهستان زردلان از توابع شهرستان هلیلان هستند.

شناسه خبر 51845