شناسه خبر:51921
1400/11/13 09:33:18
گام‌های پایانی توسعه گازرسانی در کرمانشاه

24 روستا بخش بیلوار گازدار می‌شوند

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کرمانشاه با اشاره به گازرسانی به 24 روستای این شهرستان در دهه فجر امسال، گفت: جشن اتمام گازرسانی به روستاهای بخش بیلوار کرمانشاه را خواهیم داشت.

فضل‌الله رنجبر روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: 71 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بیش از یک‌هزار و 150 میلیاردتومان در شهرستان کرمانشاه افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی 30 طرح از این تعداد را اقتصادی و 41 طرح را عمرانی دانست و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی برای یک‌هزار و 336 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به گازرسانی به 24 روستای شهرستان در این ایام، عنوان کرد: جشن اتمام گازرسانی به روستاهای بخش بیلوار کرمانشاه را خواهیم داشت و آخرین روستای این بخش (کرم‌بست) اکنون درحال نصب علمک‌های گاز هستند و خدا را شاکریم که امروز شاهد توسعه و پیشرفت در دورترین روستاهای استان هستیم تا مردم از نعمت این عمران و آبادانی بهتر بهره‌مند شوند.

آب‌رسانی به 27 روستای حوزه شهرستان، هفت طرح گلخانه‌ای با حمایت دولتی و سرمایه‌گذاری شخصی، خدمات خوب درمانی در بیمارستان بیستون، طرح بزرگ بیمارستان حکیم در شهر کرمانشاه و چند طرح اقتصادی همچون توسعه کاشی بیستون و کارگاه تولیدی پاکت سیمان در سیمان غرب، ازجمله برنامه‌های اجرایی در این ایام هستند که رنجبر از آن‌ها یاد کرد.

وی اضافه کرد: علاوه‌بر افتتاحیه طرح‌های عمرانی، ارائه خدمات در حاشیه شهر و روستاهای محروم توسط گروه‌های جهادی پزشکی و دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل مقام شهدا، ازجمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: روز گذشته هم ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با حضور بر مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهیدان گران‌قدر برای خدمت‌گزاری بهتر به مردم تجدید میثاق کردیم.

رنجبر در پایان ابراز کرد: به یاری خداوند متعال در مسیر پیشرفت و تعالی هستیم و ان‌شاءالله این مشکلات اقتصادی هم با درایت همه مسئولان خدمت‌گزار به‌زودی برطرف می‌شوند.

شناسه خبر 51921