شناسه خبر:51961
1400/11/14 08:32:59
خبر خوش برای زوج‌های نابارور همدان

بیماران برای دریافت بسته درمانی دولتی مراجعه کنند

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پسته درمانی زوج‌های نابارور با تعرفه دولتی در مرکز ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان ارائه می‌شود‌.

با تصویب طرح جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری از سوی مجلس شورای اسلامی، قرار است بیماران دارای دفترچه بیمه درمانی با پرداخت 10 درصد هزینه، خدمات درمان نازایی که شامل عمل آی‌یو‌آی، آی‌وی‌اف و غیره است را تا سه مرتبه دریافت کنند.

دکتر محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه روند جمعیت استان همدان کاهشی شده و به سمت پیری جمعیت پیش می‌رویم، اظهار کرد: بسته حمایتی زوج‌های نابارور از تاریخ 12 بهمن در مراکز ناباروری دولتی عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بیماران باید به بیمارستان مراجعه کنند و تشکیل پرونده دهند، تصریح کرد: سپس بیماران برای فاکتور و هزینه‌ها به بیمه‌ تأمین اجتماعی و سلامت معرفی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه به بیماران بسته دارویی هم ارائه می‌شود، گفت: علاوه بر مراکز ناباروری دولتی، مراکز خصوصی هم وارد کار می‌شوند.

مجذوبی با بیان اینکه با مسئولان بیمه‌ سلامت و تأمین اجتماعی جلساتی برگزار شده، عنوان کرد: از بیمه‌ها خواستیم هزینه درمانی زوجین نابارور را به‌صورت مرحله‌ای پرداخت کنند.

 

شناسه خبر 51961