شناسه خبر:51965
1400/11/14 08:37:46

سپهرغرب، گروه خبر: همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر 31 پروژه عمرانی در شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

در دومین روز از دهه مبارک فجر 31 پروژه عمرانی در تویسرکان توسط سرپرست فرمانداری با همراهی تنی چند از رؤسای دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان در این آیین با اشاره به پروژه روشنایی تقاطع شاهزاده ناصر الی تقاطع باباپیرعلیـ کرزان به طول 650 متر اظهار کرد: این پروژه با صرف 900 میلیون تومان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب در تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

حسین افشاری از افتتاح 30 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در دومین روز از دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان خبر داد و گفت: امروز واحد مسکونی روستای باباپیر به نمایندگی از 30 واحد مسکونی در زیربنای یک‌هزار و 750 متر مربع افتتاح شد.

وی توجه ویژه به محرومان را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در همین راستا در اوایل انقلاب حساب 100 امام (ره)، شجره طیبه کمیته امداد و بنیاد مسکن به‌منظور حمایت از اقشار محروم جامعه ایجاد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان خدمات کمیته امداد امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب به جامعه مخاطب خود را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مستمری و تسهیلات به لحاظ رفاهی و اشتغال‌زایی جمعیت زیر پوشش کمیته امداد در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.

افشاری هدف بلندمدت کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش را توانمند شدن این افراد عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تا به امروز تعداد زیادی از این افراد با همت کمیته امداد و همکاری دستگاه‌های مربوطه توانمند و کارآفرین شدند.

وی خدمت به مردم با این‌گونه پروژه‌های تأثیرگذار در روند زندگی اقشار مختلف مردم را ارزشمند و لذت‌بخش دانست و با تقدیر از تلاش نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: تلاش‌ ارکان شهرستان در راستای کارآفرینی و اشتغال‌زایی معطوف شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با اشاره به واگذاری 30 واحد مسکونی به مددجویان اظهار کرد: این 30 واحد مسکونی با صرف یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تسهیلات مقاوم‌سازی بنیاد مسکن، یک میلیارد تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد، یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی و یک‌میلیارد تومان کمک خیرین احداث شده است.

علیرضا ملکی از برنامه‌های کمیته امداد را اشتغال پایدار دانست و اظهار کرد: این نهاد پس از پرداخت تسهیلات تا چندین سال با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی بر طرح اشتغال‌زایی نظارت دارد.

وی با اشاره به رشد حدود 2.5 برابری تسهیلات پرداخت شده اشتغال در 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: سال گذشته مبلغ 6 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده در حالی که امسال بالغ بر 15 میلیارد تومان تسهیلات به جامعه هدف اعطا کردیم.

شناسه خبر 51965