شناسه خبر:51982
1400/11/14 08:58:43

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان بانه گفت: به‌مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب 60 طرح با اعتبار 660 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیل رستم‌پور اظهار کرد: شهرستان بانه مفتخر به خون شهدا است، دو هزار و 300 شهید، جانباز و آزاده سرافراز نشان‌دهنده اهمیت جایگاهی است که انقلاب اسلامی در بین بانه‌ای‌ها دارد.

وی افزود: هرسال هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر و به پاس قدردانی از ایثارگری‌های مردم بانه شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان هستیم.

فرماندار بانه اظهار کرد: در دهه فجر امسال نیز 60 طرح عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 660 میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی بانه به بهره‌برداری می‌رسد.

رستم‌پور افزود: در بخش آموزش‌وپرورش مدرسه یک‌کلاسه در روستای «سماقان» مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به مجتمع مسکن مهر «عثمان‌آباد» و چند واحد تولیدی شهرستان از دیگر طرح‌هایی است که دهه فجر امسال در بانه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بانه اظهار کرد: علاوه‌بر بهره‌برداری از طرح مجتمع‌های پرورش گاو شیری، اجرای عملیات آبخیزداری، پرواربندی گوساله در حوزه کشاورزی و فرستنده‌های تلویزیونی جهت پوشش شبکه‌های HD نیز افتتاح می‌شود.

وی عطرافشانی مزار شهدا، تزئین و زیباسازی مناظر شهری، نمایش‌های خیابانی، میز خدمت، مراسم جشن روستایی، راهپیمایی عظیم مردمی در 22 بهمن متناسب با وضعیت کرونا و تجلیل و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در بانه نام برد.

شناسه خبر 51982