شناسه خبر:52056
1400/11/17 09:46:10
بهره‌برداری از پایگاه‌های اورژانس کبودراهنگ

هزینه‌کرد 850 میلیارد تومان

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از افتتاح نهمین پایگاه اورژانس کبودراهنگ خبر داد و گفت: 850 میلیارد تومان برای افتتاح دو پایگاه اورژانس در این شهرستان هزینه شد.

حبیب معصومی از افتتاح دو پروژه مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان طی روز گذشته در کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: پایگاه اورژانس آب مشکین کبودراهنگ با 6 نیروی انسانی و یک آمبولانس افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون ریال برای تجهیز این پایگاه هزینه شد تا نهمین پایگاه اورژانس شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری برسد، گفت: یک ساختمان اورژانس نیز در شیرین‌سو کبودراهنگ با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بهره‌برداری شد؛ این شهر پایگاه اورژانس داشت، اما ساختمان آن قدیمی بود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از افتتاح پایگاه شماره 11 شهری همدان در جورقان طی سه‌شنبه این هفته خبر داد و افزود: طی هفته اخیر نیز یک پایگاه اورژانس در آزادراه همدان افتتاح رسمی شد.

وی با تأکید بر اینکه چهار پروژه مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان طی دهه فجر افتتاح شد که سه پایگاه جدید را شامل می‌شد، عنوان کرد: ملک این سه پایگاه داخل درمانگاه بود و ما تنها تجهیز کردیم و البته آمبولانس هم موجود بود.

معصومی تأکید کرد: هر آمبولانس 30 میلیارد ریال هزینه دارد و برای هرکدام از پایگاه‌ها نیز 6 نیروی انسانی به‌کار گرفته شده است.

 

شناسه خبر 52056