شناسه خبر:52066
1400/11/17 10:01:21

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان، گفت: هرگونه مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان را بر می‌داریم.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در پنجمین روز از دهه مبارک در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه پاکت سازی صنایع سیمان سامان غرب، با تاکید بر فعال شدن بخش خصوصی گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح چند پروژه بخش خصوصی هستیم.

وی گفت: پروژه پاکت‌سازی صنایع سیمان سامان غرب، با ظرفیت تولید 9 هزار ٢٠٠ تن سالیانه معادل 110 میلیون پاکت در سال که 40 درصد تولید خود و 60 درصد نیاز کارخانجات دیگر را تاأمین می‌کند با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان و اشتغالزایی پایدار برای 120 نفر امروز افتتاح شد.

استاندار کرمانشاه گفت: در مجموع امروز‌ 37 پروژه صنعتی در استان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 200 میلیارد تومان افتتاح می‌شوند که 970 نفر اشتغالزایی که عمدتا پایدار است را به دنبال دارند.

وی حل مشکل بیکاری را مستلزم مشارکت بخش خصوصی دانست و گفت: هرگونه مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان را بر می‌داریم.

امیری‌مقدم ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان، گفت: از تمامی کرمانشاهی‌های دلسوز و توانمند که ساکن ایران و یا دیگر کشورها هستند دعوت می‌کنیم که به توسعه و پیشرفت شهر و دیارشان کمک کنند،

شناسه خبر 52066