شناسه خبر:52118
1400/11/18 10:59:08

سپهرغرب، گروه خبر: هم‌زمان با دهه مبارک فجر هشت طرح عمرانی در نهاوند به بهره‌برداری رسید.

ظهر روز گذشته در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار همدان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و مسئولان منطقه‌ای هشت طرح عمرانی در شهرستان نهاوند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از طرح روکش آسفالت محور نهاوند به بروجرد به طول چهار کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال، افتتاح فاز دو واحد تولیدی کیان زاگرس فرتاک با 120 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی، تولیدکننده فرآورده‌های کابل وایر شمع با اشتغال‌زایی برای 65 نفر است.

افتتاح طرح بهسازی 6 روستا ازجمله روستای شطزل از توابع بخش خزل با اعتبار 84 میلیارد ریال، از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در نهاوند به بهره‌برداری رسیدند.

در مراسم افتتاح این طرح معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان گفت: نهاوند یکی از شهرستان‌هایی بوده که سابقه درخشانی در مبارزات انقلابی دارد و به همین خاطر از جایگاه خاصی برخوردار است.

محمدرضا میرصفدری افزود: از 557 پروژه استان همدان، تعداد 54 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 142 میلیارد تومان در نهاوند کلنگ‌زنی و افتتاح شده است.

وی به سیاست‌های دولت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی اشاره و تأکید کرد: سیاست دولت مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و نیمه‌فعال است.

شناسه خبر 52118