شناسه خبر:52202
1400/11/20 09:42:22
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد:

راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی 22 بهمن‌ماه

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هم‌زمان با چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی در روز 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی در نشست هماهنگی راهپیمایی خودرویی استان مرکزی و شهر اراک افزود: تاکنون دستورالعمل ویژه‌ای مبنی بر چگونگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابلاغ نشده، اما با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آغاز موج ششم این بیماری، به احتمال بسیار قوی این آیین مانند سال گذشته به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات ترافیکی و امنیتی لازم برای برگزاری راهپیمایی خودرویی در نقاط مختلف استان مرکزی به‌خصوص شهر اراک اندیشیده شده و با وجود تجربیات سال گذشته، امسال این آیین به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: آیین راهپیمایی خودرویی خانوادگی 22 بهمن اراک از ساعت 10 از ابتدای بلوار مهارت آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این آیین بعد از عبور از پُل شهید آنجفی و انتهای بلوار وارد خیابان جهاد (هپکو) و بعد از میدان سرداران وارد مصلی بیت‌المقدس شده و در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام خلیلی بیان کرد: قطعنامه 22 بهمن نیز در مصلی قرائت و برای سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز از منوچهر متکی، وزیر امور خارجه دولت نهم دعوت شده است.

وی اضافه کرد: توزیع اقلام فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت و نورافشانی نقاط مختلف استان رأس ساعت 21 روز 21 بهمن از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آیین 22 بهمن امسال است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تعمیق‌بخشی و تبیین فرهنگ و دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی از مسائل مهمی است که در راستای ختثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باید مورد توجه مسئولان امر در ایام‌الله دهه فجر قرار بگیرد.

شناسه خبر 52202