شناسه خبر:52305
1400/11/23 09:53:27

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار پالیز گفت: مبنای کار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، عدالت و یکسان‌نگری و توسعه همه‌جانبه مناطق و محله‌های شهری است.

حمید اسدی با مهم خواندن آسفالت معابر و خیابان‌ها، ابراز کرد: درتلاش هستیم با همکاری شورای اسلامی شهر پالیز 160 تُن قیر تخصیص داده‌شده را دریافت کنیم.

شهردار پالیز به فعالیت‌های عمرانی شهرداری در چهار ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: خرید علائم راهنمایی و رانندگی برای مسیر اصلی، خرید 6 عدد پایه بنر، خرید هشت عدد رایانه برای کارکنان شهرداری، لایروبی کانال محله جنت‌آباد، حفاری با بیل مکانیکی خشنودی در لاین کُندرو بلوار و جداول سطح شهر، سامان‌دهی محل دفن زباله هر دو محله جنت‌آباد و مزرعه بید، خرید پایه چراغ برای لاین کُندرو در هر دو سمت، خرید وسایل آب‌رسانی برای لاین‌های کُندرو در هر دو سمت، راه‌اندازی سایت شهرداری به‌نام paliz.ir و راه‌اندازی سامانه دریافت پروانه فعالیت خودروهای سبک، بخشی از کارهای صورت‌گرفته طی این مدت است.

احداث بلوار وسط شهر به طول دو کیلومتر، احداث میدان مرکزی، ادامه سنگ‌چینی کانال محله جنت‌آباد، ایجاد فضای سبز در بلوارهای لاین کُندرو، پیگیری دریافت تسهیلات از سازمان شهرداری‌های کشور برای خرید ماشین‌آلات عمرانی، پیگیری تحویل زمین از منابع طبیعی شهرستان برای احداث پارکینگ ماشین‌آلات (حداقل مساحت هشت هکتار)، پیگیری تملک ساختمان شهرداری از آموزش‌وپرورش شهرستان به‌عنوان ساختمان اداری شهرداری پالیز، ایجاد سرعت‌گاه در مسیر اصلی طبق مصوبه شورای ترافیک و احداث سایه‌بان خودروهای شهرداری در محوطه ساختمان شهرداری ازجمله پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی‌شده برای سال آینده است که اسدی به آن‌ها اشاره کرد.

اسدی بر مشارکت جدی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه شهرداری همکاری و مساعدت مردم در همه بخش‌ها بوده که امید است شهروندان خوب اسدآبادی با مشارکتشان زمینه‌های توسعه و شکوفایی شهر پالیز را فراهم کنند، چراکه لازمه موفقیت شهرداری را باید در همت و عزم همگانی مردم و مسئولان جستجو کرد.

وی در خاتمه ابراز کرد: انتظار ما از شهروندان خوب پالیز این است که در اجرای طرح‌هایی مانند تعریض معابر و کاهش خطرات ترافیکی و گسترش فضاهای تفریحی و سرگرمی و فضاهای سبز و حفاظت از اموال عمومی شهرداری را یاری کنند.

شناسه خبر 52305