شناسه خبر:52339
1400/11/24 09:59:18

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی که در پی شباهت به برادر خود از مشخصات و کارت‌های شناسایی وی به‌منظور قاچاق مواد مخدر سوء استفاده می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ جمشد باقری در تشریح این خبر گفت: در اجرای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق مواد مخدر صنعتی از یکی از استان‌های مرکزی به استان همدان می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد قاچاقچی مذکور در پی شباهت به برادر خود از مشخصات و کارت‌های شناسایی وی به‌منظور قاچاق مواد مخدر سوء استفاده می‌کند که درصورت دستگیری، برای وی سابقه‌ای درج نشود.

سرهنگ باقری بیان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی، متهم شناسایی و در ورودی شهر همدان خودرو وی متوقف و در بازرسی از آن پنج کیلوگرم مواد مخدر صنعتی کشف و نامبرده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان با اشاره به اینکه به لطف خداوند و همکاری خوب مردم و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر برخورد با قاچاقچیان در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد، گفت: هیچ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدری عاقبت به خیر نشده است.

 

شناسه خبر 52339