شناسه خبر:52447
1400/11/27 09:17:33

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و سوء استفاده برخی برای گران‌فروشی، گفت: دست دلالان سودجو از بازار بریده شود.

محمود مسگریان بعد از ظهر روز گذشته در شصت‌وششمین جلسه صحن شورا با اشاره به قرار گرفتن در ماه‌های آخر سال، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال با جو روانی افزایش قیمت‌ کالاها مواجه می‌شویم، از مسئولین مرتبط انتظار می‌رود به وظایف خود در ارائه کالاهای اساسی و میوه شب عید به نحو احسن عمل کنند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود اداره صنعت، معدن و تجارت، تعاونی شهر و روستا و اصناف در این زمینه به‌خوبی وارد عمل شوند و اجازه سوء استفاده به افراد سودجو را ندهند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: برای اینکه مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزان‌تر تهیه کنند، باید دست دلالان سودجو از بازار بریده شود.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به‌عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری از نهادهای نظارتی بازرسی و تعزیرات تقاضا دارد که به وظایف خود عمل کنند تا کالاها به‌صورت مستمر عرضه شود و قیمت اجناس افزایش نداشته باشند.

مسگریان با تأکید بر اینکه شهرداری باید زمینه‌های ایجاد بازارچه‌ها برای عرضه کالاهای شب عید را فراهم کند، افزود: در این راستا لازم است نخست نسبت به افزایش تعداد بازارچه‌ها مخصوصاً در مناطق کم‌برخوردار اقدام شود، سپس مسئولین ذی‌ربط کالاهای مورد نیاز را به‌موقع به این بازارچه‌ها عرضه کرده تا مردم بتوانند مایحتاج خود را بدون واسطه تهیه کنند.

شناسه خبر 52447