شناسه خبر:52448
1400/11/27 09:19:05

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه انتصابات در همدان با حساسیت انجام می‌شود، گفت: گزینه نهایی فرمانداری ملایر مشخص شده و بعد از معرفی به وزارت کشور درحال طی مراحل اداری و قانونی است.

مسلم مخفی با اشاره به انتصاب مدیران در استان، اظهار کرد: استاندار همدان از ابتدای حضور در استان موضوع انتصابات را براساس معیارهایی همچون کارآمدی، برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی و در یک کلام شایسته‌سالاری مد نظر داشت و به‌خاطر حساسیت در این خصوص، وقت زیادی صرف تحقق این مهم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ پست و جایگاهی در دستگاه‌های دولتی در استان مورد بی‌توجهی نیست، گفت: البته برخی نهادها و ادارات به سبب نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، از اولویت بیشتری برای تغییر یا تعیین تکلیف برخوردار هستند که استاندار نیز با رعایت مصلحت مردم و اجرای برنامه‌های دولت مردمی به دنبال انجام انتصاب افراد شایسته هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان همدان بیان کرد: انتصابات باید به‌نحوی باشد تا ضمن برآوردن توقعات مردم، فضای اعتماد و امیدواری را به جامعه برگرداند که این مهم با دقت، تعامل و رعایت سایر جوانب کار امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه در این میان قطعاً انتصاب فرمانداران به‌عنوان نماینده دولت در شهرستان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گریزی به مطالبه در مورد فرمانداری ملایر در فضای مجازی زد و گفت: ملایر هم با توجه به ویژگی‌های بارز این شهرستان و با احترام به مردم فهیم آن و نیز قدردانی از دغدغه‌مندی رسانه‌ها، مورد توجه بوده است.

مخفی تأکید کرد: گزینه نهایی فرمانداری ملایر حدود دو ماه است مشخص شده و مراحلی از کار در استان انجام و سپس به وزارت کشور معرفی شد که درحال طی مراحل اداری و قانونی است.

وی ضمن قدردانی از سرپرست فعلی فرمانداری ملایر و سایر همکارانی که طی این مدت نسبت به مدیریت امور شهرستان اهتمام داشته و دارند، گفت: انشاالله امیدواریم با ورود مدیران تازه‌نفس و جوان به عرصه مدیریت ملایر، شاهد حرکت سریع این شهرستان در مسیر رشد و توسعه در فضای وحدت و همدلی باشیم. 

 

شناسه خبر 52448