شناسه خبر:52504
1400/11/28 09:38:23
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

جمهوری اسلامی به برکت نیروهای مسلح در اوج اقتدار است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت فداکاری‌ها و رشادت‌های نیروهای مسلح در اوج اقتدار است و ملت ایران از این امنیت و قدرت ایجادشده بهره می‌گیرند.

سردار «مظاهر مجیدی» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌واسطه وجود نیروی مسلح قوی و مقتدر، در زمین، هوا و دریا حرف برای گفتن داریم که دژ محکم و استواری برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه از 1400 سال قبل حضرت علی (ع) این نوید را داد که نیروهای مسلح دژ محکم مردم هستند، افزود: اگر امروز آمریکا و ایادی آن قدرت عرض اندام مقابل جمهوری اسلامی را ندارند، به‌خاطر وجود نیروهای مسلح قوی و مقتدر است که هر زمانی رهبر معظم انقلاب اشاره کنند، برای دفاع از میهن حاضر می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با وجود نیروهای مسلح تحت رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب قوام گرفت و موجب امنیت راه‌ها شده و امروز احکام اسلامی در کشور و امت اسلامی منطقه جاری شده است.

سردار مجیدی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز کسی نتوانست به آمریکایی‌ها کوچک‌ترین گلوله‌ای شلیک کند، اما زمانی‌که سردار شهید سلیمانی به دست شقی‌ترین فرد به شهادت رسید، ما موشک بر سر آمریکا می‌زدیم، بدون آنکه حتی یک صدایی از آن‌ها بلند شود، این به برکت نیروهای مسلح است.

وی اظهار کرد: ما امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که در رأس آن امام راحل و رهبری فرزانه از دور تمام توطئه‌های دشمنان را رصد می‌کنند و نباید غافل شویم و مسیر دیگری را برویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به دسیسه‌ها و توطئه‌های آمریکا برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور، تأکید کرد: نباید اجازه دهیم از مسیری که امام راحل و رهبری برای ما تعیین کرده‌اند، خارج شویم؛ چراکه آمریکا در رأس فتنه‌ها است.

سردار مجیدی مشکلات اقتصادی امروز را ناشی از سکوت و توجه به غرب طی هشت سال گذشته دانست و گفت: با حضور و آگاهی مردم فردی به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد که در خط امام راحل و رهبری است و باید با کمک به دولت سیزدهم از این مشکلات با موفقیت عبور کنیم.

وی اقامه نماز در کاخ کرملین توسط رئیس‌جمهور را نشانه ایجاد پرتویی از اسلام در جهان دانست و افزود: در پاسخ به ادعای برخی که چرا از شعار انقلاب اسلامی عدول می‌کنید و به سمت شرق می‌روید، باید بگوییم که این وابستگی نیست، بلکه جمهوری اسلامی در یک شرایط بسیار عالی قرار دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه باید همواره در مسیر ولایت محکم و استوار حرکت کنیم، با اشاره به تدوین سند 10 ساله بسیج توسط فرمانده کل قوا، خودسازی، جامعه‌سازی، دولت‌سازی و زمینه‌سازی برای ظهور و تمدن جهانی را محوری‌ترین این سند عنوان کرد.

سردار مجیدی تأکید کرد: کمک به دولت سیزدهم از واجبات است و با تمام ظرفیت و توان باید به دولت کمک کرده و مشکلات را باهم حل کنیم.

وی حل مشکل مسکن، اقتصاد، کشاورزی و نهاده‌های دامی را ازجمله وظایف مهم سپاه در کمک به دولت دانست و ادامه داد: مأموریت بزرگ ما زمینه‌سازی برای ظهور و ایجاد تمدن جهان اسلام بوده که امروز زمینه‌های این تمدن در کشور، منطقه و جهان فراهم شده است.

سردار مجیدی به جلوه‌های زیبایی از همراهی و پشتیبانی مردم به‌ویژه سپاه و بسیج در زمان مقابله با ویروس کرونا، کمک‌های مؤمنانه و حضور در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را که این عرصه را برای ما فراهم کردند، فراموش کنیم.

گفتنی است؛ سرهنگ «علی‌اصغر فارسی» به‌عنوان سرپرست سپاه ناحیه ملایر معرفی شد و سرهنگ «سیدجواد حسینی» فرمانده سابق ملایر قرار است به‌عنوان سرپرست سپاه ناحیه همدان معرفی شود.

شناسه خبر 52504