شناسه خبر:52550
1400/11/30 10:01:34

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها دولتی و خصوصی در شهرستان‌های قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

حمید سیفی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن چند شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تشکیل جلسه داد گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها اعم از دولتی و خصوصی در شهرستان‌های قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان خصوصاً در توسعه ورزش قهرمانی هستند اما در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و افراد خاطی اعم از بهره‌برداران و باشگاه‌های متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به آنکه از امروز بازرسی از اماکن ورزشی و باشگاههای خصوصی شدت می‌گیرد، افزود: د‌‌ر صورتی که باشگاهی د‌‌ر رعایت شیوه نامه‌های بهد‌‌اشتی تخلف کند‌‌، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

این مسئول افزود: واحدهای بازرسی و امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان‌های تابعه باید دراین زمان حساس نظارت ویژه‌ای بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی داشته باشند.

شناسه خبر 52550