شناسه خبر:52595
1400/12/1 08:40:07

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان زیر پوشش این نهاد براساس رعایت الگوی مصرف خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده از رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد اجرایی شد و مددجویان باید برای بهره‌مندی از این امکان مشخصات کنتور خود را در سامانه امداد هوشمند به نشانی soha.emdad.ir ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان تصریح کرد: طرح رایگان شدن و یا تخفیف قبوض در سراسر استان همدان درحال پیگیری است و کلیه هماهنگی‌ها با سه سازمان موصوف انجام گرفته و اطلاعات افرادی که تاکنون در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، احصا و به ادارات مربوطه ارسال شده و از طرف آن سازمان‌ها نیز قول همکاری و لحاظ کردن کلیه تخفیفات از ابتدای سال 1401 داده شده است.

وی همچنین در زمینه حق انشعابات اعلام کرد: در 10‌ ماهه نخست سال جاری 452 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

شناسه خبر 52595