شناسه خبر:53075
1400/12/14 11:14:39

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات‌رسانی بهزیستی استان به بیش از 172 هزار نفر، گفت: درحال حاضر در بهزیستی استان 35 هزار خانوار مستمری‌بگیر داریم.

فرحناز محمدی روز گذشته با اشاره به خدمات‌رسانی بهزیستی استان به بیش از 172 هزار نفر، اظهار کرد: درحال حاضر در بهزیستی استان 35 هزار خانوار مستمری‌بگیر داریم که پرونده‌های آن‌ها در 80 مرکز مثبت زندگی در سطح استان موجود است.

وی با اشاره به تورم و وضعیت اقتصادی حاکم در کشور، جامعه هدف بهزیستی را یکی از اقشار کم‌درآمد معرفی کرد و افزود: اشتغال و درآمد خیلی از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد حمایتی تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و کاهش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: طی ماه‌های ابتدایی سال‌ جاری افزایش مستمری مددجویان را داشتیم، اما این افزایش در مقایسه با گرانی حال حاضر رقم آنچنانی نیست؛ بنابراین با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم، بهزیستی استان جهت تهیه بسته‌ معیشتی برای مددجویان نیازمند کمک خیرین است.

وی درخصوص رایگان شدن انشعابات آب، برق و گاز مددجویان کم‌مصرف زیر پوشش هم گفت: اطلاعات مددجویان توسط مراکز مثبت زندگی فعال در استان ثبت شده است که امیدواریم در سال آینده شاهد تحقق این مهم باشیم.

شناسه خبر 53075