شناسه خبر:53093
1400/12/14 11:59:23

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان رزن گفت: 67 میلیارد تومان تسهیلات روستایی برای ایجاد اشتغال یک‌هزار و 99 نفر در سال جاری پرداخت شده است.

«علی‌اصغر غفاری» در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن افزود: همچنین امسال 235 میلیارد تومان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات شهرستان سرمایه‌گذاری شده است.

وی خواستار توجه به ایجاد مشاغل خانگی شد و ادامه داد: اشتغال در حوزه مشاغل خانگی علاوه‌بر کم‌هزینه بودن، به‌سرعت نیز راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار شهرستان رزن خاطرنشان کرد: در حوزه ایجاد گلخانه در شهرستان رزن اقدامات خوبی انجام شده، اما گلخانه‌داران برای بهبود کیفیت تولید نیازمند آموزش هستند که این امر در فنی حرفه‌ای شهرستان رزن باید جدی گرفته شود.

غفاری خواستار ارائه آمارهای درست و دقیق در حوزه‌های مختلف شهرستان رزن شد و گفت: آمارهای نادرست باعث شده شهرستان رزن از اعتبارات ملی محروم شود، چراکه با ارائه برخی آمارها رزن جزء شهرستان‌های برخوردار استان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: شهرستان رزن در چندسال اخیر به‌عنوان شهرستان برتر استان در ایجاد اشتغال مطرح می‌شود، حال آنکه در بخش سردرود شهرستان رزن با بیش از 45 هزار نفر جمعیت، حتی یک واحد تولیدی صنعتی وجود ندارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن نیز از پرداخت 44 میلیارد و 820 میلیون تومان تسهیلات در حوزه نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی شهرستان به 582 نفر پرداخت شده است.

«ایوب سلطانی» تصریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی نیز دو میلیارد و 160 میلیون تومان تسهیلات برای 73 طرح پرداخت شد.

شناسه خبر 53093