شناسه خبر:53242
1400/12/17 09:32:15

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و با هدف ایجاد فضای شاداب و زیبا، پارک‌ها و میادین سطح شهر با المان‌های نوروزی و سفره‌های هفت‌سین آراسته می‌شود.

علی اصغری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری هرساله در آستانه سال نو برنامه‌ریزی لازم را در زمینه آراستگی و زیباسازی سطح شهر انجام می‌دهد.

وی افزود: رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی، سرویس‌های بهداشتی و همچنین تعمیر و بهسازی سیستم‌های روشنایی پارک‌ها، ازجمله اقداماتی بوده که اکنون توسط این سازمان درحال اجرا است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: نصب اِلمان‌های موضوعی، آذین‌بندی و نورپردازی معابر اصلی یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در آستانه سال نو است.

وی با اشاره به طراحی و آماده‌سازی بیش از 40 اِلمان در سطح شهر، گفت: این اِلمان‌ها با موضوع نوروز، سنندج شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران آماده‌سازی و در آستانه سال نو در میادین و پارک‌های شهر نصب می‌شود.

اصغری با بیان اینکه هفت سری سفره هفت‌سین هم آماده شده که به‌مناسبت آغاز سال نو در سطح شهر نصب می‌شود، اظهار کرد: نورپردازی و آذین‌بندی معابر اصلی شهر شامل میدان آزادی، پارک سپیدار (بوستان موسیقی) خیابان‌های کشاورز، آبیدر، پاسداران و پیاده‌راه فردوسی و همچنین میادین حجاب، کوهنورد و میدان امام شافعی ازجمله معابری است که به‌صورت ویژه نورپردازی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های زیباسازی سطح شهر و همچنین نصب اِلمان‌های زیبا و جذاب بتوانیم رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

شناسه خبر 53242