شناسه خبر:53359
1400/12/21 09:01:44

سپهرغرب، گروه خبر: معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از ابراز تمایل سرمایه‌گذاری خارجی 150 میلیون دلاری برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد خبر داد.

جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان به ریاست بهزاد باباخانی معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

در این جلسه به درخواست‌های سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی رسیدگی و درخصوص آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در این جلسه درخصوص پیشنهاد سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: از سرمایه‌گذاری خارجی در استان استقبال می‌کنیم و آمادگی کامل برای حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در استان وجود دارد.

وی از ابراز تمایل سرمایه‌گذاری خارجی 150 میلیون دلاری برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد خبر داد و افزود: معافیت مالیاتی 20 ساله در 11 شهرستان استان کرمانشاه جذابیت مهمی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

باباخانی در خصوص تهیه اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز، اظهار کرد: برای این کار تمامی دستگاه‌های مرتبط ظرف مدت یک هفته اطلاعات زمین‌های صنعتی، کشاورزی، منابع ملی و مستثنیات قابل واگذاری و تغییر کاربری، میزان منابع آب، برق و گاز، محدوده‌های حفاظت شده زیست محیطی و میراث فرهنگی و نظامی و... احصاء و اطلس سرمایه‌گذاری به تفکیک شهرستان‌های استان مبتنی بر نقشه جغرافیایی تهیه و تدوین شود.

شناسه خبر 53359