شناسه خبر:53368
1400/12/21 09:17:26

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 37 زمین چمن مصنوعی و پنج سالن ورزشی درون‌مدرسه‌ای برای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان ایلام با اولویت مدارس مناطق محروم استان ساخته می‌شود.

علی درویشی گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که به موجب آن وزارت آموزش و پرورش 120 میلیارد ریال اعتبار به اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اختصاص داد تا 37 زمین چمن مصنوعی و پنج سالن ورزشی درون‌مدرسه‌ای برای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان ایلام با اولویت مدارس مناطق محروم استان ساخته شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها تحت عنوان طرح شهید سلمیانی و در راستای افزایش سرانه ورزشی و توجه بیشتر به مناطق محروم و کم‌برخوردار ساخته و ابعاد زمین چمن مصنوعی 17 در 32 متر و نیز ابعاد سالن ورزشی 19 در 32 متر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه این فضاهای ورزشی در بازه زمانی کوتاه مدتی ساخته و به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: با توجه به ساخت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، و به منظور رشد و ارتقای آموزش و سلامت دانش‌آموزان، با اجرای برنامه‌هایی که داریم به‌دنبال تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان استان هستیم.

شناسه خبر 53368