شناسه خبر:53618
1400/12/26 09:36:14
نشست جایگاه‌داران استان با مدیر منطقه برگزار شد؛

آمادگی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای خدمت‌رسانی در نوروز 1401

سپهرغرب، گروه خبر: خانواده سوخت‌رسانان منطقه همدان برای هماهنگی و آمادگی هرچه بهتر خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها و مسافران در نوروز 1400 گِرد هم آمدند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، این گردهمایی 24 اسفندماه 1400 برای هماهنگی و احراز آمادگی برای ارائه خدمات بهتر سوخت‌رسانی در تعطیلات عید و با حضور مدیر و مسئولان منطقه، مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی و جایگاه‌های سوخت‌رسانی و پیمانکاران حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در محل سالن اجتماعات شرکت مخابرات همدان برگزار شد.

مدیر پخش فرآورده‌های منطقه همدان ضمن تشکر از همکاری یک‌ساله تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی، گفت: سال 1400 را با وجود فرازونشیب‌های فراوان در زمینه‌‌های مختلف، با تعامل جایگاه‌داران و رانندگان پُرتلاش حمل‌ونقل، با کارنامه‌ای مثبت و با موفقیت پشت سر گذاشته و از آزمون تأمین و توزیع مطلوب سوخت سربلند بیرون آمدیم.

امین روستایی افزود: اهتمام ویژه مجموعه نسبت به تسهیل و تداوم سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروز 1401 با مداقت و جدیت تمام در دستور کار منطقه و تیم‌های نظارتی استان قرار دارد.

وی با بیان مطلب بالا، تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و تکریم مردم و مشتریان علاوه‌بر تکلیف دینی، مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) محسوب می‌شود و پایش لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با توجه به حساسیت‌های موجود در روزهای آخر سال، تأکید کرد: مالکان پمپ بنزین‌ها آمادگی لازم برای ارائه خدمات شایسته را احراز و با زیباسازی فضای جایگاه‌ها، محوطه، اماکن اداری، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی، به استقبال میهمانان بهار بروند.

روستایی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال 123 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی فشرده شبانه‌روزی و بدون وقفه به میهمانان نوروزی استان همدان خدمات سوخت‌رسانی ارائه می‌کنند.

در ادامه این نشست آقایان حسینی، بختیاری، معینی‌فرد و نصیری معاونین فنی و عملیاتی، اداری و مالی، بازرگانی و تأمین و توزیع هریک به توضیح جزئیات و تمهیدات مؤثر در تحقق اهداف اشاره کردند و انتظارات اکید این نشست در حوزه ملاحظات فنی و استاندارد کمی و کیفی توزیع فرآورده، مشتری‌مداری و رعایت حقوق شهروندی را برشمردند.

همچنین نماینده اتحادیه جایگاه‌داران استان نیز با اشاره به تعامل همیشگی و کارساز با مدیریت پخش منطقه، میثاق اعضای این صنف در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی را یادآور شد.

مدیر پخش فرآورده‌های منطقه همدان با بیان اینکه گروه‌های نظارتی منطقه از 26 اسفندماه 1400 تا 16 فروردین‌ماه 1401 شبانه‌روزی از جایگاه‌های عرضه بازدید به‌عمل خواهند آورد، بر کنترل ظرفیت مخازن در جایگاه‌ها، رعایت نکات ایمنی، حُسن خلق و برخورد با مشتریان و غیره تأکید کرد.

این مقام مسئول از همشهریان و هم‌وطنان خواست ضمن مراقبت از کارت هوشمند سوخت خود مانند سایر کارت‌های الکترونیک، درصورت بروز هرگونه مشکل و شکایت، با شماره پنج‌رقمی 09627 به‌عنوان پُل ارتباطی 24 ساعته با مشتریان تماس بگیرند تا در اسرع وقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.

در پایان پنل گفت‌وگو و پرسش و پاسخ معاونان شرکت با مالکان جایگاه‌ها تشکیل شد و مسئولان منطقه پاسخگوی سؤالات و پذیرای نقطه‌نظرات و پیشنهادات حاضران در جلسه در راستای بهبود شرایط استقبال از میهمانان نوروزی بودند.

شناسه خبر 53618