شناسه خبر:53749
1401/1/16 08:52:26

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از بازداشت 77 متهم در نهاوند با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

ذبیح‌الله درویشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در نهاوند 77 متهم با جرائم مختلف بازداشت شدند.

وی افزود: متهمان در حوزه‌های مختلف جرائم اجتماعی شامل 17 سارق، 43 معتاد و خُرده‌فروش مواد و 17 نفر در سایر جرائم بازداشت شده‌اند که برای آن‌ها پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه پلیس نهاوند با درنظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی این طرح را به اجرا گذاشته است، گفت: هدف از اجرای طرح افزایش آرامش شهروندان از طریق پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با هنجارشکنان است.

وی افزود: در این طرح انتظامی طرح‌های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقای امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفته است.

درویشی به دیگر دستاوردهای طرح اشاره کرد وگفت: از مهم‌ترین نتایج و کشفیات این طرح علاوه‌بر دستگیری متخلفان، می‌توان به کشف سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 67 فقره انواع سرقت و مقادیری انواع مواد مخدر، توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت و 12 دستگاه خودروی متخلف و مزاحم اشاره کرد.

شناسه خبر 53749