شناسه خبر:53751
1401/1/16 08:54:44

سپهرغرب، گروه خبر: معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان از ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران این استان برای پذیرش طلبه در مقاطع سطح 2، سه و چهار (کارشناسی و کارشناسی ارشد و عالی) برای سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

«راضیه عظیمی‌فر» روز دوشنبه با بیان اینکه آزمون پذیرش روز جمعه 17 تیر سالجاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد افزود: ظرفیت پذیرش در همه مقاطع 400 نفر است و بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند از امروز (15 فروردین) تا 31 فروردین با مراجعه به وبگاه اینترنتی www.paziresh.whc.ir و یا مراجعه به مدارس علمیه خواهران در سراسر استان برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به اینکه ثبت نام در مقطع سطح 2 با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود ادامه داد: حوزه علمیه خواهران همدان در مقطع سطح سه، در رشته‌های "تفسیر و علوم قرآن"، "فقه و اصول"، "کلام اسلامی" و "اخلاق و تربیت اسلامی" از دانش آموختگان سطح 2 حوزه‌های علمیه داوطلب می‌پذیرد.

عظیمی فر خاطرنشان کرد: طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می‌توانند در مقطع سطح چهار و در رشته "فقه خانواده" ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان امتیازات ویژه از جمله افراد با معدل بالای 19 برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام به وبگاه اینترنتی یا مدارس علمیه خواهران در سراسر استان مراجعه کنند.

شناسه خبر 53751