شناسه خبر:53806
1401/1/17 09:05:38

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دارای 180 گروه جهادی شناسنامه‌دار می‌باشد که در نوروز 1401 در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به مردم نهاوند بودند.

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: در پنج روستای شهرستان نهاوند گروه‌های جهادی بقیه‌الله(عج)، گروه جهادی شهید ترکمان، گروه جهادی شهید کرم‌رضا چگینی، گروه جهادی شهید سلگی در بخش خزل و گروه جهادی بسیج فرهنگیان نهاوند مشغول به فعالیت در عرصه عمرانی بودند.

وی افزود: هزار و 765 بسته مومنانه، کمک هزینه درمان به مبلغ سه میلیون تومان و همچنین اهدا 95 دست لباس کامل برای افراد شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی در سطح شهرستان توزیع شد.

مختاری ادامه داد: برای زوج‌های جوان شناسایی شده نیز مبلغ هفت میلیون تومان و سه تخته فرش، گاز و هچنین مبلغ 20 میلیون تومان برای افراد نیازمند به صورت نقدی اهدا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: هم‌چنین در قالب طرح‌های سه‌شنبه‌های مهدوی 600 پرس غذا و هشت رأس گوسفند ذبح و در ایام نوروز توزیع و به دست نیازمندان رسید.

وی در خاتمه با بیان این‌که گروه‌های جهادی به عنوان سفیران کار، تلاش و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در دورافتاده‌ترین نقاط هستند، تاکید کرد: گروه‌های جهادی با اخلاص و با پای کارآوردن همه توان و ظرفیت به دنبال رفع فقر و محرومیت هستند و در این راستا همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

شناسه خبر 53806