شناسه خبر:53980
1401/1/21 09:00:47

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در این ماه مبارک مراسم احیای شب‌های قدر و مناجات به‌صورت مفصل در تمام مساجد و بقاع متبرکه و روستاهای استان توسط شبکه مبلغین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری بیان کرد: با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که افطاری ساده ملاک ایشان است، در این زمینه افطاری ساده در مساجد و خارج از مساجد در فضاهایی که امکان آن وجود دارد، توسط شبکه مبلغین دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ماه مبارک مراسم احیای شب‌های قدر و مناجات به‌صورت مفصل در تمام مساجد و بقاع متبرکه و روستاها توسط شبکه مبلغین دایر است، افزود: تلاش داریم مساجد و محافلی را در کل ماه مبارک رمضان برای مناجات‌خوانی در ساعات‌های شبانه‌روز هماهنگ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: اعتکاف با توجه به شرایط کرونایی در ماه رجب مقداری کم‌رنگ بود، بحث اعتکاف دهه سوم ماه مبارک رمضان در سراسر استان در سه دوره سه‌روزه توسط ستاد مردمی اعتکاف استان برنامه‌ریزی خواهد شد تا بتوان این برنامه را به نحو مناسبی برگزار کرد و پیش برد.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه برنامه میلاد امام حسن در شب نیمه ماه مبارک رمضان همراه با تکریم و تجلیل از اساتید و مربیان قرآنی در ماه رمضان امسال نیز برگزار خواهد شد، افزود: برنامه‌های دیگر که بخشی از آن متناسب با شعار سال و ایجاد گفتمان واحد فرهنگی در فضای استان در راستای پیشبرد اهداف و شعار سال رهبر انقلاب اسلامی است را نیز دنبال خواهیم کرد.

شناسه خبر 53980