شناسه خبر:54030
1401/1/22 09:41:33
در نشست بررسی مشکلات توسعه فرودگاه مطرح شد:

نیاز باند فرودگاه کرمانشاه به گسترش

سپهرغرب، گروه خبر: توسعه فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در نشستی مورد بررسی قرار گرفت و در پایان با مساعدت نیروی زمینی ارتش موانع توسعه و گسترش باند این فرودگاه برطرف شد.

نشست بررسی موانع توسعه فرودگاه اشرفی اصفهانی شامگاه شنبه برگزار شد.

در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه نیاز به گسترش داشته و برای رسیدن به این امر تلاش‌های بسیاری از قبل انجام شده است.

منوچهر فخری افزود: به دلایل مختلف و با مشکلات پیش‌آمده بین هوانیروز و فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، گسترش باند این فرودگاه به‌کُندی جلو می‌رفت.

وی تصریح کرد: براساس توافقات صورت‌گرفته از طرف ارتش آغاز عملیات رفع موانع برای احداث باند دوم فرودگاه اشرفی اصفهانی در فروردین‌ماه آغاز شده است.

در ادامه این نشست فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نیز اظهار کرد: ارتش خط مقدم برای حل بحران‌های ایجادشده در کشور بوده و برای خدمت به مردم به‌خوبی ایفای نقش کرده است.

امیر سلیمان طاهری افزود: با توجه به اینکه باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی نیازمند تعمیر و بازسازی است، درحال حاضر برای توسعه این فرودگاه که یکی از فرودگاه‌های غرب کشور بوده، تصمیماتی گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای توسعه باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به مقداری نیاز به عقب‌نشینی هوانیروز بوده تا در این فرودگاه عملیات رفع موانع و احداث باند دوم فرودگاه آغاز شود که در فروردین‌ماه سال جاری این امر به تحقق پیوست.

شناسه خبر 54030