شناسه خبر:54145
1401/1/24 09:05:03
در گردهمایی امامان جمعه و جماعات شرکت پخش و گاز و انتقال گاز منطقه 7 استان انجام شد:

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان از نفتی‌های همدان

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان در گردهمایی امامان جمعه و جماعات شرکت پخش و گاز و انتقال گاز منطقه هفت استان از نفتی‌های همدان قدردانی کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امامان جمعه سراسر استان و ائمه جماعات شرکت‌های تابعه صنعت نفت در استان گِرد هم آمدند؛ این نشست به همت شرکت‌های تابعه صنعت نفت استان (پخش، گاز و انتقال گاز) با هدف بهره‌گیری از تریبون امامان جمعه استان در امید‌آفرینی میان اقشار مختلف مردم 22 فروردین‌ماه سال جاری در محل حسینیه ارودگاه فرهنگی تفریحی ابوذر شهر همدان برگزار شد.

بر پایه این گزارش، ضیافت افطاری مذکور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان، مدیران شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، دادستان عمومی و انقلاب، امامان جمعه شهرها و بخش‌ها و ائمه جماعات شرکت‌های نفتی برپا شد.

این گزارش می‌افزاید: در ابتدای مراسم مدیران شرکت‌های منطقه هفت انتقال گاز و گاز استان به تشریح عملکرد دستگاه‌های خود پرداختند و از دستاوردهایشان گفتند.

در ادامه این مراسم مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت وفات حضرت خدیجه، گفت: ماه مبارک رمضان تنها در یک جمله «ماه میهمانی خدا» خلاصه می‌شود؛ بنابراین در این ایام میهمان پروردگار هستیم و بی‌شک میزبان به بهترین نحو از ما پذیرایی می‌کند.

امین روستایی افزود: در این ماه تریبون امامان جمعه در استان ظرفیت مناسبی است تا فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد روایت و تبیین» به نحو مطلوب به منصه ظهور برسد.

وی خواستار شد: اقدامات و دستاوردهای صنایع گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در کشور شاخص و برجسته بوده و باید به اطلاع عموم مردم رسانیده شود.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ماه مبارک را به شهر زیبای گردشگری تشبیه کرد و گفت: بسیاری از کمربندی این شهر عبور کرده و وارد شهر نمی‌شوند و زیبایی‌های این ماه را نمی‌بینند.

وی با اشاره به فعالیت‌های شرکت‌های تابعه صنعت نفت در استان، اقدامات این دستگاه‌ها را تحسین و از مجموعه مدیران و کارکنان آنان قدردانی کرد.

پایان‌بخش مراسم، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت نماینده ولی فقیه در استان و پس از آن پذیرایی افطاری از روزه‌داران مدعو بود.

شناسه خبر 54145