شناسه خبر:54326
1401/1/28 09:42:03

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: جهت تحقق شعار سال اداره کل محیط زیست در اسرع وقت به استعلام برای صدور مجوز برای واحدهای صنعتی و تولیدی پاسخ می‌دهد.

احد جلیلیان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: حفاظت محیط زیست سازمانی نظارتی و حاکمیتی است و متولی امر حفظ حراست از محیط زیست است.

وی ادامه داد: از آنجا که مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مسؤولان ارشد توجه ویژه‌ای به مقوله محیط زیست دارند، لذا برحسب وظیفه در راستای تحقق شعار سال اداره کل محیط زیست ضمن وظایف و رسالتی که در راستای پاسخگوی به استعلام‌ها درخصوص استقرار واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدیبر عهده دارد به صورت هفتگی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت می‌کنیم و در بحث تحقق اشتغال تولید و دانش‌بنیان همکاری لازم را خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص طرح‌های بزرگ صنعتی، خدماتی و تولیدی اشاره‌ای دارند که حتما پیوست زیست محیطی داشته باشند، بنابراین به هیچ وجه مخالف توسعه و تولید نیستیم و به دنبال توسعه پایدار با بازده اقتصادی و عدالت اجتماعی هستیم.

 

شناسه خبر 54326